HaPpY BuFDaY tO mY LoVeLy BrO- AbG WaWaN-


HAPPY BUFDAY BT ABG WAWAN
14-11

ngee~~~
x dew adiah cz kamoo da besar sngat2..
ngee~~
buat sapew yang x kenal abg wawan...
foto beliau saya telah letak kan di bawah
amacam... encem x... ngeee~~~
dia ni sorang yg agak kelakar...
lau korang adew baca sal itik ngan hamster tu...
abg wawan ni lah itik n me hamster yg cumel tu..
ni url die...
http://miszrain.blogspot.com/2009/06/khas-buat-seseorang-yang-amat-bermakna.html
ngee~~
dia mmg suka sangat2 main gitar...
tapi x tau lah tahun bila nak ajar rain main gitar..
ngee...
rain doakan abg murah rezeki dan dipanjangkan umo...
rain sayang sangat2 kat abg rain sorang nih..
plus rain mmg x dew abg...
ok lah...
nant rain sambung ag...

D@R! $! T!NT@
~~M!$$_R@!N~~(^,^")


2 comments:

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

muke sejibik cam member aku... :|

Seri said...

tlg kirim hepi besday gak...

smoga pnjg umur & murah rezeki

Template by:
Free Blog Templates