~~~EXAM MODE~~~

assalamualaikum w.b.t..
Minggu ni minggu exam...
so... post akan di delay sehingga minggu depan..
doakan husna/rain boleh jawap dalam exam
maafkan kami kalau adew silap dan salah
terutamanya pada family, kaum kerabat, student MMC,
chatterz ym (terutama pj1,n91,sel1,prk1,prk2,prk3,prk4,prk5,prk6)
dan sesapew jew yg pernah bersahabat dengan ku..
ngee~~
hope korang pon berjaya dalam hidup masing-masing..




DONT DO THIS IN EXAM

lagik satu... jangan lah korang blur mase buat exam... study banyak2..
jgn biakan jawapan kosong... isikan...




PLUSS++
jangan lah korang MENIRU dalam exam...
coz nanti korang sendri x pandai...
dan korang akan fail...



bila da fail..... mesti sedih kan...
sayew x nak fail...
so sayew nak study...
so selama seminggu saya akan meng-away-kan diri saya...

D@R! $! T!NT@
~~M!$$_R@!N~~(^,^")

7 comments:

jijie said...

ngah exam ke? gud luck ek..
*kite da lama meninggalkan dunia study..huhu..rindu lak dgn buku.. T_T

|arieza| said...

gagal dlm exam takpe.. jgn gagal dlm hidup hehhee.. so missrain tgh exam time ni ke? all d best if ada exam! :) ganbatte!

M!$$_R@!N said...

tQ allz...
arieza.... lau gagal dalam exam tu.. gagal lah dalam hidup...
:P

tricksrex said...

good luck~

|arieza| said...

ayyooo. gagal dlm exam leh repeat what :p

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

ye ye, sila meng-away-kan diri kamu.

bile baca nasehat ngko tuh, aku tergelak pulak sbb aku teringat kertas add math aku mase spm dulu cuma ada 3 baris formula yg entah mana aku ciplak.

ye, dan aku failed.

jadi, sila jangan tiru!

Anonymous said...

miley cyrus nude [url=http://www.pyzam.com/profile/3311871]miley cyrus nude[/url] miley cyrus nude [url=http://educationorb.com/dias/user/view.php?id=3529&course=1]miley cyrus nude[/url]

Template by:
Free Blog Templates