~~BEST FRIEND FOREVER ( B F F ) IN MY LIFE~~

~~BEST FRIEND FOREVER~~


sume orang dalam dunia ni adew diaorg nyew bff...
tp aku ni sangat2 pelik cz aku ada banyak bff...
tp bff yg paling aku syg plus aku x mampu nk kehilangan beliau ialah



Mohamad Nur Ismail


ismail(dY).. dok kat jalan epoh kl... kenal melalui tagged... org yang agak cool
dy chumel cz x cukup cell... ngee~~
dy sangat memahami aku.... sangat2... masa aku sdh.. dia yg teman.. bukan teman bermakna bersua muka n luah kan perasaan...
buat masa sekarang kami x pnah jumpa...
hanya trough ym, skype,fb,handphone,sms,slalu gaks webcam...(#,-)
kenapa dy berjaya jd my bff
bak kata dy.. bff mean "boyfwen 4ever"
ngee~~
sebab kenapa dy dapat be my bff??
cz dy slalu buat aku gelak..
bila dia tau aku sedih or adew masalah...
dy akan cuba bg pelbagai pendapat...
even kekadang pendapat dy tu agak "saket"
ngee~~
tp bila fikir2 balik... betul jgak ape yg dia kata..
cume sayew sajew yang sangat2 malas nk mendengar kata2 dy...
and.. one more secret that you all should noe is...
selama ni dia yg buat sayew punye farm kat FB..
ngee~~
jgn ditanya ape2 pada saya ttg Farm cz saya tatao.. sume tu dy yg buat..

pnah jgak kami gado...
gado? bukan gado tapi dia kelaut..
kelaut?? wat thats??
kelaut= wanna be alone 4 a while
masa dia kelaut sebulan...
aku jdik mcm org giler kot??
tertanya2.. all my damn prob nak citer kat sapa??
aku harap sangat, aku ngan dy x kan gado ag...
cz aku syg dy saya sangat2..
kadang2 aku suke ngusik dy..
(konon2 majok)
dy akan gelabah.... aku ske tgk dia gelabah... ngee~~(#-#")
jangan mara dy bila baca entry ni...
then dia adew "ayat" nak pujuk aku..
ngee~~
ayat tu biarlah rahsie kan...
ngee~~
dy namo :x tau...
hahahhahah...nanti aku akan masok kan picha dia dalam entry berikutnya...
COZ
picha dalam pengeditan lagi..
harap maklum..


Aziizul Hakiim

manusia ini sangat lah bererti bgku..
kerana tanpa beliau...
aku masih gelap dalam mencari makna sebenar kehidupan...
dia selalu ada untuk aku..
selalu sangat2
walaupon sering bertengkar...
namum pertengkaraan tu membuat aku lebih tahu sikap dia..
perangai dia..
even aku bertengkar bagai nk tercabut "halkum" ku ini..
ekekkekke adew laks halkum...
itu perumpamaan untuk menyedapkan ayat..
namun lastly... aku tertawa ngan dia...
ak tahu salah aku coz banyak kali aku iggnore dia...
namun dia masih setia di sisi aku...
aku da kenal family dia.. and family dia pon da kenal aku...
ngee~~

(buat mak cik faridah)

mak jangan marah yea... x sampai aty nk gerak mak masa tu...
tgk mak letih sangat2... maafkan husna yea mak...
promise husna x buat ag...

waaa... lapa... nak goreng pisang....goreng pisang tu sangat sedap
walaupon banyak minyak...
plus aziizul ni pandai masak...
and
dia ni penjaga budak...
ngee~~
x caya kan...
kanak2 itu ialah anak buah beliau sendiri...
adik n kakak... i miss u so much...
n bulat... ngee~~ comel...
en aziizul awak utang 1 roti john RJD ngan saya..
sile siapkan dan pos ke saya...
terima kasih..




****apapon yg berlaku mereka berdua ttp dihati saya cz diaorg my BFF****



D@R! $! T!NT@
~~M!$$_R@!N~~(^,^")

1 comments:

Akikazu Aizawa said...

sje nk nyemak kt sini.. smiley³ xdak sini lak.. =))

Template by:
Free Blog Templates