TenTaNg DiA..........

DIA......
Insan yang paling AKU sayang.........
Insan yang dapat menerima diri AKU seadanya...
Bila AKU bersama DIA... Senyuman AKU tidak lekang dari bibir...
Senyuman DIA membuatkan hati AKU resah...
Bukan kerana resah gelisah...

TAPI.....
Mungkin AKU tidak dapat lagi melihat senyuman itu...
Mungkin untuk selama-lamanya...
DIA membuatkan AKU rasa bahagia....
Ketulusan hatinya...membuatkan AKU hilang arah...

AKU membuat keputusan silap yang amat besar..
Apabila AKU melepaskan tangan DIA buat kali terakhir..
AKU tak boleh tinggalkan DIA...
Kerana AKU menyintai DIA...

KINI...
Segalanya musnah oleh perbuatan AKU sendiri..
DIA mulai jauh dari diri AKU...
AKU menyesal....
Pinta DIA untuk AKU berubah...
AKU yakin untuk berubah...

TAPI...
Yakinkah AKU??
DIA akan menerima AKU kembali???

Bukan AKU pinta JALINAN ini terjadi...
DAN...
Bukan AKU pinta JALINAN ini diakhiri...

Namun HARAPAN di dada masih menggunung..
Keikhlasan dihati AKU hanya untuk DIA..
Hanya DIA yang AKU sayang...

LANTAS.....
AKU...........
AKU lemah..........
AKU tak berupaya lagi....
AKU redha..........

Apa pun yang terjadi...
AKU akan meneruskan hidup AKU..
Walau tiada sinar yang akan menerangi....
AKU akan meneruskan hidup AKU...
Walau dia tiada di sisi AKU....

MEMORI yang terjalin...
membawa 1000 ERTI kepada AKU..
AKU mendoakan DIA bahagia...

AKU redha....




D@R! $! T!NT@
(^,^")
M!$$_R@!N




0 comments:

Template by:
Free Blog Templates