.::KeHiLaNgAn::.


Pernah tak korang rasa kehilangan....
sekarang rain rasa kehilangan yang teramat sangat...
hidup rain rasa kosong...
macam zero... nothings...
bila dia ada... rain abaikan...
rain buat tak peduli...
tapi sekarang bila rain peduli pasal dia...
dia buang rain balik...
RAIN MENYESAL GILA!!!!
sekarang dia da jauh sangat2 dari rain...
mungkin dia dah BUANG rain dari hati dia...

tipulah kalau rain kata rain benci dia
tipulah kalau rain kata rain tak sayang dia...
tipulah kalau rain kata rain x rindu dia...

rain sayang dia...
rain rindu dia...

INSAN yang pernah rain luka kan...
maafkan rain...
rain x da niat nk luka kan awak...
dan mungkin luka tu buat awak benci saya..maaf...

831 sangat2



LALUNA...

selepas kau pegi
tinggallah sendiri ku disini
ku merasakan sesuatu
yang tlah hilang didalam hidupku

dalam lubuk hatimu
ku yakin kau pun sebenar nyata
inginkan le~pas dari ku
tahukah kau kini ku terluka


bantu aku membencimu
ku terlalu mencintaimu
dirimu begitu
berarti untuk ku

kau telah mencinta
tapi cinta itu kasihmu
inilah takdir bagiku
hilanglah damba dikala hampa

lupakan ku dalam tidur
yang pernah mencintai mu
kau memang tercipta
bukanlah untuk ku

selepas kau pergi
tinggallah disini ku sendiri
ku merasakan sesuatu
yang tlah hilang didalam hidupku

lalalalaaa.....



Lagu ni buat awak....
kalau awak rasa awak bahagia ngan dia...
just go..saya doakan kebahagiaan awak...
"saya x boleh paksa org suka kan saya...rindukan saya...sayangkan saya"
cinta x semestinya milik kita... melihat orang yang kita cinta bahagia bersama org lain... adalah PENGORBANAN CINTA...

Kenangan2 kita x mukngkin saya lupakan...
sampai bila2..


andai Awak baca enrti ni...
maaf..
Maaf jika call2 saya msg2 saya ggu hidup awak selama ni...
.::MAAF::.

~end~

D@R! $! T!NT@
~~M!$$_R@!N~~(^,^")

8 comments:

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

"melihat orang yang kita cinta bahagia bersama org lain... adalah PENGORBANAN CINTA..."

ia bukan sahaja pengorbanan, malah ia pengertian bg cinta sejati.

cinta tak bermakna kita perlu berkepit je ngan org kita sayang 24 jam. kerana itu cumalah cinta nafsu, yang mana akan pudar jua satu hari nanti.

ceh, aku neh pepandai je. padahal gelfren pun tade lagi...

M!$$_R@!N said...

huhuhu...
cinta sejati....
x penah mucul dalam idup rain mr jai ooiii..
biar lah dunia khayalan rain bermain2 di kepala...
supaya angan2 tercapai walau hanya dalam fantasi

Lina 0it3 said...

cinta x smstinya mmiliki kan :(
pape pn skurang2nye kita msh dkurniakan rasa itu

M!$$_R@!N said...

Thanks Lina...

Anonymous said...

Breaking up is just like having the worst nightmare after having the best dream
-the most we love the most we hurt-

InSaN kEsEpIaN said...

Kehilangan..Setiap insan pasti akan merasa kehilangan..Seperti perasaan cinta..Tapi jarang orang akan merasakan kehilangan ini dalam waktu yang bagaikan sedetik,kecuali kalau benar-benar hatinya telah dihancurkan dalam sekelip mata..Dan walaupun hatinya merasakan kehilangan,tapi perasaan sayang tetap tak akan pudar,jauh sekali untuk merubah menjadi benci..Hanya maut yang boleh menghilangkan perasan sayang sesama manusia itu,selagi akal fikiran masih berfungsi..

Apa yang boleh saya cadangkan,buktikan kepada insan itu yang awak benar-benar memerlukan dia dalam hidup awk dan awak dah berubah deminya..Tapi jangan sampai awak meletakkan maruah diri awak begitu rendah sehingga memalukan diri sendiri..Mungkin dia juga merasakan kehilangan awak,sepertimana awak merasakan kehilangannya..Yang paling penting,jangan mudah percaya segala khabar angin yang awak tak tahu kebenarannya selagi tak mendengar dari mulut insan itu sendiri..

Berpeganglah pada prinsip 3'K dan 3'M..Insyaallah awak akan bahagia..

Anonymous said...

trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met

when you're in love and you get hurt, it's like a cut, it will heal with time but the scars will never fade

M!$$_R@!N said...

BuaT yaNg PosT...
tHanKs...
BuT
sApA yG "no name" tu..
plZ letAk NaMa K...
cZ NaK SaY ThAnkS..

Template by:
Free Blog Templates